بلیو اسکائی کیا ہے؟ ٹویٹر ڈی سینٹرلائزڈ متبادل پلیٹ فارم کیا ہے؟
جیسا کہ ایلون مسک کے حکم پر ٹویٹر پر مزید تبدیلیاں نمودار ہو رہی ہیں، زیادہ لوگ سوشل میڈیا ایپ کا متبادل تلاش کر رہے ہیں۔ وکندریقرت مستوڈون کچھ لوگوں کے لیے ایک امید افزا متبادل ثابت ہوا، لیکن دوسروں نے اسے بہت پیچیدہ پایا۔
لیکن فروری کے آخر میں، ایک اور ٹویٹر ڈی سینٹرلائزڈ متبادل ایپ: بلیو اسکائی۔ ایپ کو ٹوئٹر کے شریک بانی، جیک ڈورسی کی حمایت حاصل ہے، اور یہ iOS اور اینڈرائیڈ پر دستیاب صرف انوائٹ بیٹا ورژن میں۔
بلیو اسکائی کیا ہے؟
بلیو اسکائی ایک ڈی سینٹرلائزڈ سوشل نیٹ ورک ہے، یعنی یہ اپنے اوپن سورس تصدیق شدہ ٹرانسفر پروٹوکول پر چلتا ہے، جہاں سرور ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں۔ اور ٹویٹر صارفین کو اپیل کرنے کے لیے، ایپ کا انٹرفیس ٹویٹر سے بہت ملتا جلتا ہے۔
ایپ کو ابھی مکمل طور پر رول آؤٹ کرنا ہے، لہذا ایپ کی تفصیلات کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہیں۔ لیکن جو کچھ ہم جانتے ہیں اس سے، Bluesky صارفین ٹیکسٹ اور تصاویر پوسٹ کر سکتے ہیں اور دوسرے لوگوں کی پوسٹ کو پسند یا ری-پوسٹ کر سکتے ہیں۔ ٹویٹر کی طرح، صارف کے پروفائلز میں ہیڈر امیج، پروفائل پکچر اور بائیو ہو سکتا ہے اور وہ ایک دوسرے کے فولّویرس کی تعداد دیکھ سکتے ہیں۔
بلیو اسکائی کا کہنا ہے کہ اس کا اے ٹی پروٹوکول صارفین کو اپنی آن لائن شناخت رکھنے اور اپنا اکاؤنٹ ایک فراہم کنندہ سے دوسرے میں منتقل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ بلیو اسکائی کے بلاگ کے مطابق، صارفین کو اپنے الگورتھم پر مکمل کنٹرول حاصل ہے، تاکہ انہیں ایپ پر اپنے تجربے پر خود مختاری دی جا سکے۔
میں بلیو اسکائی اکاؤنٹ کیسے بنا سکتا ہوں؟
ابھی، ایپ صرف مدعو ہے۔ لہذا، دعوت نامے کے بغیر، آپ ایپ استعمال نہیں کر سکتے۔ لیکن آپ Bluesky کی ویٹ لسٹ میں شامل ہو سکتے ہیں اور بیٹا ورژن آزما سکتے ہیں۔ اگر آپ کا کوئی دوست پہلے سے ہی ایپ پر موجود ہے تو وہ آپ کو دعوتی کوڈ بھیج سکتا ہے۔
یہ واضح نہیں ہے کہ بلیو اسکائی عوام کے لیے کب دستیاب ہوگی۔ ایپ کی ویب سائٹ کے مطابق یہ ایپ جلد ہی لانچ کر دی جائے گی تاہم کسی مخصوص تاریخ کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔
ڈی سینٹرلائزڈ سوشل نیٹ ورکنگ کیوں مقبول ہو رہی ہے؟
کچھ مہینے پہلے، یہ پتہ چلا کہ Meta ٹویٹر کے ساتھ مقابلہ کرنے کے لئے ایک غیر مرکزی سوشل نیٹ ورک پر کام کر رہا ہے. Mastodon اور Bluesky کی طرح، Meta کے وکندریقرت سوشل نیٹ ورک کا مقصد صارفین کو ان کے سوشل میڈیا کے تجربے پر مزید کنٹرول دینا ہے۔
خاص طور پر، ڈی سینٹرلائزڈ سوشل میڈیا ایپس کا مقصد صارفین کو ان کے استعمال کردہ مواد پر سب سے زیادہ کنٹرول دینا ہے۔ روایتی سوشل نیٹ ورکس پر، ایپ کنٹرول کرتی ہے کہ لوگ کیا دیکھتے ہیں اور کب دیکھتے ہیں۔
ٹویٹر پر، ٹویٹر بلیو سبسکرائبرز ایپ پر سب سے زیادہ مرئیت حاصل کرتے ہیں کیونکہ وہ ٹویٹر کے اپ گریڈ شدہ ورژن کے لیے ادائیگی کرتے ہیں۔ Bluesky جیسی ایپس حسب ضرورت الگورتھم بنانے کے لیے پرعزم ہیں جو یہ صارف پر چھوڑ دیتی ہیں کہ وہ کون سا مواد دیکھتے ہیں جب وہ اسے دیکھتے ہیں اور کتنی بار دیکھتے ہیں۔