کے الیکٹرک نے ای بلوں پر ڈیجیٹل سٹیمپ کا اجراء کر دیا۔
کے الیکٹرک نے صارفین کے بلوں کے لیے ڈیجیٹل سٹیمپ متعارف کراتے ہوئے، پیپر لیس ایکو سسٹم کی جانب ایک اور اختراعی قدم اٹھایا ہے۔ اس سے صارفین KE لائیو ایپ، ویب سائٹ اور واٹس ایپ سیلف سروس پورٹل سے قابل رسائی ریکارڈ کے ساتھ کے ای بلوں کی ادائیگی کے ڈیجیٹل ثبوت کو برقرار رکھ سکیں گے۔
یہ قدم K-Electric کے اپنے "ہر قدم” پراجیکٹ اور صارفین کو ایک ہموار اور بہتر ڈیجیٹل طور پر منسلک تجربہ فراہم کرنے کیلئے، کسی بھی مہینے کے ادا شدہ بلوں کے اوپری بائیں کونے میں سبز مہر اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ تمام بقایا قرضوں کا تصفیہ ہو چکا ہے۔ اگر کوئی صارف اپنا قرض قسطوں میں ادا کر رہا ہے تو صفحہ کے اوپری بائیں کونے میں ڈاک ٹکٹ نظر آئے گا، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ موجودہ ادائیگیاں موصول ہو چکی ہیں۔
متعلقہ ادائیگیوں کے بعد، ان ڈاک ٹکٹوں کو 24 گھنٹوں کے اندر بل پر فوری طور پر اپ ڈیٹ کر دیا جائے گا۔ کے ای کے ڈیجیٹل آؤٹ لیٹس چھ ماہ تک پہلے کے ریکارڈ تک رسائی بھی فراہم کریں گے۔ اس کے علاوہ، وہ اسٹیک ہولڈرز جو صارف سے کسی بھی مالیاتی لین دین کے لیے ادائیگی کا ثبوت فراہم کرنے کی ضرورت کرتے ہیں، ان ڈیجیٹل اسٹیمپ والے بلوں کو قبول کریں گے۔
کے ای کے ترجمان اور کمیونیکیشن کے ڈائریکٹر عمران رانا نے اس کوشش کی وضاحت کرتے ہوئے کہا، "ہم سمجھتے ہیں کہ روایتی طور پر، صارفین ریکارڈ کو برقرار رکھنے کے لیے اپنے بلوں کی مہر والی کاپیاں فولڈر میں محفوظ کرتے ہیں۔ آج، 1 ملین سے زیادہ صارفین انٹرنیٹ سے منسلک ہیں اوربڑی تبدیلی دیکھ رہے ہیں، ہماری کل ادائیگیوں کا تخمینہ 62% متبادل ڈیلیوری چینلز کے ذریعے آتا ہے۔ ہمارا تخلیقی نقطہ نظر اس تبدیلی کو تیز کرنے کا ایک طریقہ ہے جبکہ کاغذ کے بغیر حل کو فروغ دے کر ماحول کو فائدہ پہنچاتا ہے۔
کے الیکٹرک نے نجکاری کے بعد سے ہی کسٹمر سروس کو بڑھانے کے لیے ٹیکنالوجی استعمال کرنے کا وعدہ کیا ہے۔ نیٹ ورک کی سرمایہ کاری کی بدولت 7 جغرافیوں میں بڑھتے ہوئے کسٹمر بیس کو اب محفوظ، قابل بھروسہ، اور بلاتعطل بجلی مل رہی ہے۔ اپنے مختلف ٹچ پوائنٹس، جیسے کہ سوشل میڈیا، کے لائیو ایپ، واٹس ایپ سیلف سروس پورٹل (03480000118) اور کال سینٹر 118 کے ذریعے، کمپنی چوبیس گھنٹے صارفین کی ضروریات میں مدد کے لیے بھی دستیاب ہے۔